جزئیات توزیع بسته های معیشتی نقدی-راهبرد معاصر

جزئیات توزیع بسته های معیشتی نقدی

رئیس بنیاد مستضعفان جزئیات تخصیص ۲۳۰ میلیارد تومانی این بنیاد در چهارمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه را تشریح کرد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 14
کد خبر: ۶۲۹۶۶

به گزارش راهبرد معاصر، سید پرویز فتاح با اعلام خبر تخصیص حمایت ۲۳۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان همزمان با چهارمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه اظهار کرد: بنیاد مستضعفان پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم مواسات، چهارمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه را آغاز کرد.

 

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: در مرحله نخست این رزمایش که همزمان با ماه مبارک رمضان کلید خورد، بنیاد مستضعفان ۶۲۰ هزار بسته معیشتی ۲۰۰ هزار تومانی را در سراسر کشور توزیع کرد و در مرحله دوم نیز با توجه به فشارهای اقتصادی و تورم، تامین و توزیع ۵۰۰ هزار بسته معیشتی ۳۰۰ هزار تومانی را متعهد شد.

 

وی اضافه کرد: همچنین در سومین مرحله این رزمایش که در دهه نخست ماه محرم اجرایی شد، ۵۰۰ هزار بسته معیشتی نقدی هرکدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان را میان اقشار کم برخوردار و نیازمند توزیع کرد.

 

فتاح با اشاره به توزیع ۵۰۰ هزار بسته معیشتی نقدی از سوی بنیاد مستضعفان در چهارمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه گفت: در این مرحله نیز ۵۰۰ هزار بسته نقدی ۳۰۰ هزار تومانی در مناطق مختلف همچون حاشیه تهران و کلانشهرها، مناطق هدف آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان، مناطق محروم و مرزی کشور و نقاطی از این دست، توزیع می شود./ ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار